Fråga och svar



Fick en fråga av anonym så jag tänkte svara på h*ns fråga i bloggen :)

Vad har du fått i present då?
Svar;
Först och främst, förlåt för att jag inte visat er men eftersom jag tagit massa paus så har det kommit i lite undanskym.
Av kompisar fick jag presentkort på H&M. Fick även 400 kr på H&M och 600 kr på Ginatricot av släkten. Jogginghanskar, jogginströja, träningsbyxor, hästbok med hoppbanor, ridtröja(den grå på bilden),moppekurs och 700 kr av pappa :D Fick även hårprodukter, ljus, mössa+vantar, halsband,800 kr och tränings'kofta' av släkten. Av mamma och Micke fick jag ridkurs(för antingen Mats eller Elina värde 600 kr), massage, hårddisk och en moppe :D

Detta är allt jag kommer på, men jag är verkligen jätte nöjd :D
Glömde att tillägga det att från Linus fick jag teckning och kort, det finaste jag någonsin fått :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0