♥Strawberry♥



                                        |FOTO:Jag|

Har vart en lång dag i Berkinge! Vi har badat och åkt ruchelbanor hela dagen lång. Mkt mysigt♥

När vi hade kommit hem och ätit lite mat så åkte mamma,Micke och Linus till Sala för att hämta en husvagn. Den var fin men lite trång bara. Men medans mamma och dom var i Sala så åkte jag till stallet och red Freddan. Provade rida ut men shiit så mycket flugor och mygg det var :S När vi insåg att vi höll på att bli uppätna skrittade/travade vi tillbaka till stallet så red jag barbacka i padocken! Friday undrade vad jag höll på med för detta var första gången nån red barbacka på honom. Det är inte så många som frivilligt gör det på en häst som är 176 cm i mankhöjd sist vi mätte han(men han är säkert lite större!).

När jag kom hem från stallet åt jag jordgubbar med mjölk och en gnutta socker! Det satt fiiinfint serrni. Men nu ska jag lägga mig och läsa lite. Imorgon ska ni få se massa bilder och så, ha det gött PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0