Sjukt kul dag!

Var ju med Linnea idag på stan och shoppade lite! Jag som tänkte köpa jeansshorts hittade inga men Linnea hittade minnsan ett par!!! Men det unnar jag henne :) Det var typ jag,Linnea och ca 5 pers till på hela stan! För vem fanken vill gå på stan i 30 grader? Jovisst om man inte är sinnessjuk förstås.....
Bjuder på massa bilder :)

Haha? ;)

STORT huvud XD

Ps.(!!!) jag provade inte kläderna för att jag tyckte dom var snygga utan för att Linnea och jag asgarvade så mkt åt kavajen så vi var tvungna att prova den ;) Fast både kavajen och skjortan var ju lite fulsöta ;) XD


Söööta :)

Hahaha byxorna som är 2 stl förstora är ju också jätte snygga ;) De höll på att åka ner hela tiden XP

Med vår sjuka humor gick vi vidare mot Lindex där vi provade en bh i stl 85-DD(!). Hahaha visst blev man schnygg med en bh i 50 stl upp och med lite strumpor i? XP

Nej nu får det räcka med bilder och ni är nog alldeles för chockade för mera bilder XD Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0