Jag vill ha!

Samsung ST500

Digitalkamera med 12 megapixel, 4.6x optisk zoom och två LCD-skärmar.

Dubbla skärmar - Nyskapande design med en 3" och en 1.5" display som gör det enkelt att ta självporträtt eller visa upp animerade klipp för barnen för att få dem att skratta.
HD-filmning - Använd videofunktionen och filma i 720p format. Du kan vänta dig en otrolig filmupplevelse.
Via pekskärmen styr du enkelt de olika funktionerna, som Face Detection och Smile Shot.
Med 4.6x optisk zoom och 27mm vidvinkelobjektiv kan du både komma nära inpå objektet och få med stora vyer.


Denna kamera skulle jag vilja ha! Jag orkar liksom inte ha systemkamera längre...Tror jag. Det tar sån stor plats och är så drygt att bära med överallt. Och en vanligt digitalkamera är liksom lika bra. Så att alla pappa om du läser detta så är det denna kamera jag vill ha ;D 1 993 kr på Elgiganten! :)

Så vad tkr ni? Är den fin? :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; åh, vad kul! :D

Jag har jobbat :)

2010-07-28 @ 20:50:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: nathalie

jag tycker :)

2010-07-29 @ 10:37:17
URL: http://baranathaliee.blogg.se/
Postat av: markus

perfekt för egobilder oxå :)

2010-08-03 @ 00:33:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0