Året som gått


J A N U A R I: Åkte till järvsö torsdag-söndag i början av januari! Det måste nog vart höjdpunkten för januari. Om jag får säga´t själv så är skidor en av de bästa grejor som finns ;)

F E B R U A R I: Var nog en tråkig månad... Iallafall när man läser bloggen ;) Men alla-hjärtans-dag firades med världens finaste hund som posade framför kameran!

M A R S: Vårsolen tittade fram och man kännde sig piggare igen efter den mörka vintern. Melodifestivalen-final och släkten kom hem till oss. Jag vann ett mycket fint pris ;) Jag som inte ens dricker läsk fick bara kolla på medans mitt pris försvann,haha.

A P R I L: Knäppte ett mycket fint kort på mig med hundarna ;) Var även i Kläppen med Linnea och åkte skidor!

M A J: Viktor fyllde år och jag visade mina tydliga skills i matlagning ;) Smaaarrig smörgåstårta, minstsagt.

J U N I: En mycket bra månad! Skolavslutningen, midsommar, pappa fyllde osv! :)

J U L I: Var i Torquay hela juli! Ett minne för livet, bästa månaden på året var det :D

A U G U S T I: Campade med brorsorna(även om minstingen fick åka hem då han fick feber), 3 dagar i London, Gröna lund. Lyckan fortsatte även denna månaden ;)

S E P T E M B E R: Började rida Friday på riktigt! Han började på upp ordentligt med kondtition och vi var med på vår första hoppträning tillsammans :D Även en riktigt bra månad med riktigt fina foton...

O K T O B E R: Jag fyllde 15 :D

N O V E M B E R: För min del så kännetecknade halloween november :)

D E C E M B E R: Och slutligen, sista månaden! Julafton, slutbetyg, ensam hemma i 2 veckor, förberedelser inför nyår och såklart Izor fyller :D

Året har väl vart uppochner... Ena stunden har det vart topp och andra stunden piss. Men det låter nog som ett heeelt vanligt år! :P

Gott nytt år och vi hörs nästa år ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0