Gårdagens träning



Igår var det planerat att springa 8 km. Var trögt att komma ut, men strax innan middagen drog jag mig ut ändå. Började springa och redan efter någon kilometer kände jag obehag i kroppen. Sprang långsammare än mitt vanliga tempo (där jag springer med låg puls ändå) och trots det gick pulsen upp och det var trögt att andas.

Kändes lite som att kroppen inte tillhörde huvudet...

Slutade på 4km, varav 1 km var gång, men är nöjd ändå. Jag kom ju åtminstonde ut!

Varför det gick dåligt? Endast ätit en banan innan (pannkakor 5h tidigare), druckit på tok för lite vatten och kvav luft ute samt SUPER trött! Men det är bara att tänka på dessa faktorer till nästa gång, så som att äta och dricka mer innan! :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Verkligen mums! ^^ Jag tycker du ska vara nöjd med att du kom ut och sprang! :) Ingen idé att få ångest för något man inte kan ändra på, bättre att lära av sina "misstag" och göra bättre nästa gång ^^ Jätteroligt med en träningsblogg förresten! :D Jag kämpar själv med träning och viktnedgång, har du några tips får du gärna dela med dig! :D Kram Johanna

2012-05-14 @ 11:32:23
URL: http://johannawesterberg.blogg.se/
Postat av: Elin Eriksson

Hej! Jag tänkte bara tipsa om min nya blogg som jag precis har startat, har precis blivit klar med min nya design. Jag skriver om mode, foto, mat, min vardag osv. Skulle vara jätte glad om du bara hade tid att titta in snabbt. Ha en fin dag! :)

2012-05-14 @ 12:36:56
URL: http://onlybeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0