Kvällen i bilder och text!


Runt kvart i sju satt jag på cykeln. Cyklade dryga 2,5-3km till en liten skog....

... over the bridge...

...och vandringen började...

...fina stigar i nya områden...

...och jag gick och gick...

... helt underbart när man finner helt nya promenadstråk där man aldrig har gått förut! Helt ensam tillsammans med hunden och fåglarnas kvitter... tror inte jag ber om mera?

Slutligen var jag tillbaka vid ån där jag började promenaden. Sedan var det bara cyklingen kvar! Var ute totalt 1½ timme varav 5-6km var cykling!! En stoooooor applåd till mig!


Och till sist, en glad och nöjd Jennifer!! Mera promenader åt folket!!

Kommentarer
Postat av: M O A

SV: Jag med!



Härlig blogg bruden ;)

2012-04-01 @ 15:07:01
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0