Löpningen är igång igen!

Efter tacos-middagen skulle jag ut med hunden för en kvällsrunda. Planen var att gå en sväng i skogen i solnedgången och jag började förbereda mig för utgång. Men så kände jag det, att varför inte ta en löptur när jag ändå måste ut? Sagt  och gjort så drog jag på mig mina finaste löparkläder och gick ut för att springa.

Tre kilometer i spåret var det som fick duga. Lite ont i hälsenorna och vristen så jag bestämde mig för att inte fortsätta efter tre-kilometers varvet. Ackackack så skönt det var att få komma ut igen! Nu måste löpträningen verkligen börja på allvar. Jag vill ju vara med på sommarens lopp med dugliga tider!! ELLER HUR?


Förra året efter ett pass! Snart är det sommar på riktigt, då kan man springa i endast linne. Om jag längtar?? Ja! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0