Löpning igår, löpning idag, löpning varje dag?



Idag blev jag medbjuden till Stockholm för middag & shopping. Vi köpte tågbiljett, gick upp till rälsen och insåg att det var störningar i tågtrafiken. Återfick pengarna och åt glass vid ån, shoppade tapeter och kläder och mat. Jag gjorde min berömda lax och vi var ute och sprang, jag och mamma, ensamma 24h i huset!

Igår sprang jag 7 km (DET VAR UNDERBART!!) i bra tempo och allt gick så bra så. Idag värmde jag upp med 2,5 km jogging i lite högre tempo. Sedan 3x500m intervall. Det gick bra. Ville väl inte köra ut mig för mycket utan det var ett ganska lagom pass. Måste nog köra korta intervaller någon dag också, jag som inteinteinte vill, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0