då jag kan säga detta från hjärtat - jag ÄLSKAR träning!



Som jag sa tidigare så blev det en löpartur innan middagen. Trettiofem minuter löpte jag, dock väldigt lungt. Ganska precis kirrade jag in 5km. Även om 5km på 35 minuter inte är något att hänga i granen, så blev jag nog ändå positivt överaskad för distansen, det kändes mer som att jag trampade på stället när jag sprang. BRA DÄR!

Dagens träning:
1h powerwalk
650m simmning
5 km löpning.

Till råga på allt tänker jag faktiskt göra lite magövningar nu innan jag ställer mig i duschen. Idag är en sådan dag då jag kan säga detta från hjärtat - jag ÄLSKAR träning!♥

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kika in min träningsblogg :) kram!

2012-07-28 @ 14:50:00
URL: http://freeyourmind.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0