Mer från resväskan- byxdress



Denna snygga byxdress köpte jag förra våren i Paris. Dock köptes den på H&M så det var inte direkt en orginell butik jag hittade, haha! Men även om den kommer från H&M i Paris så älskar jag den. Helt underbar på stranden eller med ett par cykelbyxor under och en svart topp. Brukar dock få ta ett par snoddar i benen och vika runt byxbenet för att få en mer tight modell!

Köptes nog för dryga 200:- och den har använts flitigt under de varma sommardagarna. Denna gång får den följa med till Thailand och göra nytta där på stränderna!


Dessa inlägg är tidsinställda, jag sitter nog förmodligen på bussen nu från flygplatsen till vårat hotell! Thailänds tid är ju 6h framåt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0