Timeout ikväll i Stockholm!!



Idag mår jag bra, TJIHO! Har dock forfarande förbaskat ont i sidan av magen, men det beror förmodligen på att jag inte ätit på 1½ dygn förutom ett par glassar och så. Imorse lyckades jag få i mig lite fil, får äta lite i taget liksom.

Hahaha, kan detta vara årets roligaste inlägg? Eller kanske förgående när jag berättade om att jag blivit magsjujk? Vet inte riktigt hur mycket intresseklubben antecknar liksom :)

Något roligt däremot, ikväll ska jag till Stockholm (bli frisk, bli frisk, bli frisk) för att kolla på Timeout!! Ni vet det dära skojsiga programet när de drar av ett par skämt och man innerligt skrattar från hjärtat! Det blir trevligt det, tillsammans med pappa, farmor och låtsasfarfar :)

Kommentarer
Postat av: INGRID WENELL - Mode Stil Färg Inspiration

men lilla du! du måste ju äta :(

2012-02-14 @ 23:10:42
URL: http://ingridwenell.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0