Mitt stora hjärta



Det gör så jävla ont i mig.
Och ju mer jag fattar ju ondare gör det.
Stenar som plockas, byggs upp i mig.
Jag kan inte gråta, jag kan inte skrika.
För kärleken gör ont.
Och någon som fått dig att känna dig önskad, ska en dag lämna likt en ängel.
Där på andra sidan kommer jag dig höra,
fri och älskad, lycklig och kär.

Jag tror inte längre på att morgondagen kommer.
Jag tror inte längre på, att kärlek är för evigt.
Dina kyssar, en bris i hand, ett brusande hav, aldrig för sval.

FAN vad jag kommer sakna dig. Det gör ont, det är svårt att förstå, jag vill vara arg, jag vill gråta-men jag kan inte. Fem dagar kvar, mitt stora hjärta!♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0