Dagens löpning; 4 km!



Idag är glädjen ett faktum! Efter en lååång dag (och tre lååånga veckor sedan påsken) i skolan så drog jag ut i spåret. Efter förkylningen vilade jag ytterligare en vecka, men nu är jag back on track, så att säga. 4 km löpning fick bli dagens tur.

Avslutade det hela med att sitta still på en parkbänk, mitt i skogen, ett par minuter. Känslan av tystnaden, trötta ben, ett flås som långsamt rullar över till det vanliga, fåglar som kvittrar och trädens brus. Hejochhå, detta gav mig ENORMT med styrka. Som att börja om på nytt.

På kvällen körde jag även 5 minuter plankan (uppdelat i 3 faser), 3x10 situps och lite andra småövningar.

Nu har jag ork till resten av veckan, sedan åker jag till London! WOHO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0