Dagens löpning: 3,3km



Efter en slappardag sprang med jag till stallet för att möta mamma. 3,3km löpning och genom skogen de sista 700 meterna så gick jag! Känns skönt ändå att vara igång. Gick trots allt bra! :)

Igår vad mitt känslo-humör långt ner i backen då jag kände lite press inför Göteborg, men nu har jag fått någon "insikt" om att jag inte kommer klara varvet så jag funderar på att skippa det. Nu är det bara kvar på samvetet att jag bara skippar det och är "dålig" mot mig själv samt att jag struntar i det fast pappa betalat... Men, jag är ändå inte hundra på om jag ska strunta i det haha, men förmodligen då jag inte har någon rese-partner!

Istället satsar jag på midnattsloppet och diverse saker! Mer om det senare... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0