Vill leva kvar i nuet, vill fortsätta ha mitt leende på läpparna för varje dag.


Vill bjuda er på en fin bild på mitt hjärta!♥

Varje dag lever genom med ett leende på läpparna, varje andetag jag tar är av glädje, varje steg jag tar är fyllt av lättnad och lycka. Det är så underbart att leva med känslan av att allt är fantastiskt! Visst håller ni med? Tänk hur mycket fantastiska vänner och fantastiska idéer kan göra. Vill bara leva kvar i detta och slippa ha plugg, skola och höstrusk i åtanke. Så underbart att leva i nuet med dom bästa men samtidigt planera in underbara saker och varva det med att prata minnen. Minnen som skapats på en vecka, men känns som ett år.

Dagen har tillbringats med finaste vännerna på ett café. Började med mig och 6 andra. Sedan gick 3 och vi var 4 kvar. Sedan drog en till. Och efter två timmar drog ytterligare en till. Slutade med att jag och Olivia satt kvar på caféet och snackade ett tag till. Ca 4,5 timme insåg jag att vi suttit på det där caféet och pratat allihopa tills även jag och Olivia bestämde oss för att gå. Underbart. Mer av detta i regnrusket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0