Tvinga mig att kolla på skräckfilm för att jag är sjukt mörkrädd.

Nu mina vänner och vänninor! Nu beger jag mig mot skolan för att sedan ta bussen mot Stockholm. Underbart så roligt det skall bli. På riktigt. Ärligt. Jag har köpt godis och packat ner myskläderna. Dock mår jag väldigt dåligt över att hela min klass kommer försöka tvinga mig kolla på skräckfilm bara för att jag är så sjuktmörkrädd! TACKAR FÖR DEN DÅ!.........

Annars så blire nog kanoners. Har ju lite smått panik bara över att jag kanske glömt något. Hatar den känslan när man inte vet om allt är med eller inte... Blir bra det, vi höres på fredag mes copines (har dock 2 inställda).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0