Fan så mkt jag kan babbla ibland



Hemma från staden nu! Blidde lite halv små tråkigt (like my svenska!). mamma hade sig på hööks för att köpa horsestuff till Freddy, 800 spänn på benskydd till Fredag istället för att ge dem till mig pfft. Iallafall. Nils fick sig en stickadtröja som är såå fin och han är kär i den, I´ll show ya läjtör. Sen fikade vi, alltid gott med fika när man är as hungrig för att man inte ätit lunch. Sen handlade vi food.

Mamma och jag fick panik-åka till affären, 6 min innan dom stängde, för att köpa all möjlig sorts lördagsgott. Har gått ner as mkt i vikt efter jag var sjuk så måste äta upp mig (A) Maten kallar, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0