4 dagar med klassen som inte går att beskriva riktigt!



FYFAN vad underbara dagar jag haft med klassen! Sjukt roligt. Det är verkligen helt sinnesjukt hur allt vart, haha.
Första natten sov jag i en soffa med en klasskompis. Soffan kändes väl lagom välstädad äcklig.

Dagen efter sov jag i en annan kompis säng. Not so frääscht.
Alla hade liksom suttit i hennes säng tidigare typ.

Slutligen. Igår. Då sov jag på en äcklig madrass mitt på golvet medans resten av klassen satt i sofforna runt om mig och körde sanning&konka. Vaknade till lite halvt när folk snubblade över mig osv. Slutade med att Carrisen och Rikard och jag sov på golvet. Martina dygnade då hon slog vad med Rikard. HAHAHAH, kul att gå i skolan idag då alla typ sovit 3 timmar och likaså 3 timmars sömn de andra nätterna också. Totalt 8 timmars sömn på 4 dygn typ<3

Men vilken sammanhållning klassen har fått bara på 4 dagar. Alla liksom är med alla, vi har kört våra kära böghögar och alla har sovit bokstavligen varandra osv. Nej, underbart alltså :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0