Kvällsfika






Bilden togs i måndags efter träningen då jag åt kvällsfika. Idag käkade jag detta fast minus banan och juice...

Jag kom hem från stallet runt nio och då var jag lite småhungrig. Jag älskar att äta kvällsfika efter man rört på sig ute. Idag blev det yoghurt med havrefras samt apelsin och ett glas iskallt vatten med isbitar. Riktigt gott. Jag ska verkligen bli bättre på att variera min frukost också. Ska börja med att ha på någon grönsak på mackan på morgonen t ex gurka, tomat eller paprika! :) Det får jag satsa på till helgen och nästa vecka.

Nu däremot måste jag kasta mig i säng. All text som jag skrev till detta inlägg försvann först så nu drog klockan iväg rejält när jag fick skriva om... 22.20 är lite för sent för mig ;) Men godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0