Valborg 2011


Tältet dagen efter! Boysen röck undan pinnarna som höll upp tältet så halva rasa ihop, haha ;)

Såhär ser det ut när man kastat packningen lite huller om buller samt tagit bort presseningen som låg under, vackert! Haha.

Micha och Izor! :D

Jespers hund Jamie :)

Jesper!
¨
Markus!

Micha och Izor igen ;D

Trevlig valborg igår vare! Vi samlades vid fem hemma hos Jonas för att fixa allt sedan tog det en timme innan vi åkt iväg. Vi åkte till Jesper för att hämta hans hund och då kommer vi på att vi måste tanka tåget så då drar vi tillbaka till Bjk och tankar. Så vid sju var vi framme, därefter gick vi i två timmar fram och tillbaka för att finna en plats att slå upp tältet på. Så vid nio drog vi upp tältet plus började med maten. Runt halv elva var vi klara med mat ect så då kröp vi till kojs och låg i tältet och asgarvade och snacka till klockan fyra. Sen halvsov jag till typ halv sju, haha ;)

Men det var sjukt trevligt och jag hoppas att det kommer göras om! :)

(Dock tog jag inga bilder, glömde helt bort det! Så det var endast bilderna ovan som jag tog, men vi var typ 8 st med :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0