Hurtig morgon!



Godmorgon på er!
Idag äre sovmorgon asusuall men jag gick upp i vanlig tid endå, alltså 05.40! Har hunnit med att städa massa plus slänga in tvätt i tvättmaskin (städmissbrukare, ja jag vet!) samt att jag och Izor cyklade till Lövstalöt och tillbaka :)

Men usch, jag kan knappt gå för jag har hur många blåsor som helst på mina tår! Blir så i början när jag börjar springa/träna, då får jag alltid massa blåsor men sedan när de försvunnit så blir ju huden tjockare så att säga och då får jag inga mera blåsor. Så det är bara att stå ut! Om en vecka eller så, så är blåsorna borta och jag slipper skiten ;)

Vi hörs senare ikväll, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0