Greenaaalond igår!



Hej mina vänner!

Blev ingen mer bloggning igår för jag sprang 3 km på morgonen och sen fick jag stressa som fan till skolan och på kvällen var jag med skolan på grönan!

Det var awsome på grönan med alla vänner. Dock lökade man ju sönder under dagen i den där jäkla värmen (som jag verkligen vill ska stanna ofc, höhö) och sen var det relativt mkt folk. Men det funkade!
Hann inte åka så himla åk tyvär pga våra jävla lärare och rektor som sa att vi skulle vara där skit sent och åka hem tidigt... -.- Men hann med insane 2 ggr, blåtåget(som blivit skit rolig, haha) 2ggr, extreme 2 ggr, jetline 1 ggr, twister 1 ggr, frittfall 1 ggr, frittfall tilt 1 ggr och uppskjutet 1 ggr. Sen vart det inge mer :( Eller jo lustigahuset 2 ggr också ;) Hade velat vart där längre juu :(

Sovmorgon idag iaf, så vi kanske hörs mer innan jag shappar till skolan!

Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Åh men tack söta du!

2011-06-14 @ 00:56:33
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0