Städa städa varje tisdag och så varje dag, det tycker jag e jag!



På bild: Theo, Foto: Jag.

Idag ska jag iallafall städa! Har sagt det varje dag nu under helgen men har inte orkat,haha. Vaknade upp vanlig tid idag, alltså 7.30! Den tiden jag brukar gå upp när det är helg och lov, men senaste tiden har jag vaknat runt halv tio varje dag och det känns inte så bra då jag föredrar att va vaken tidigt och ha dagen framför sig. Plus att jag e som piggast när jag vaknat tidigt utav mig själv, inte av en väckarklocka ;)

Men som sagt, städning på shemat. Sängen har jag just bäddat rent så nu äre bara byta gardiner, plocka undan allt som står framme, rensa alla byrålådor, rensa garderoben, rensa i sänglådan, dammsuga, skura golv och damma bänkar! Haha, fyfan ;)

Hörs senare! Ska då också berätta lite om midsommarhelgen jag har framför mig :D

Kommentarer
Postat av: Carina

Åh vilka fina bilder på Theodor. Kan du inte lägga ut någon du tog utanför kyrkan också. Dom med gräsmatta runt om? Krampådig=)

2011-06-21 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0