Härligt väder, elleeer?





Usch vilket väder hörrni! Visar dessa bilder istället och minns tillbaka in i maj-månad då det fina vädret började visa sig. Fan vad tiden går fort alltså!

Ikväll iallafall så blire trääning! Ärligt talat så har jag faktiskt saknat att träna med onsdagsgruppen men Robert som tränare. Fast jag har bara saknat det liiiiite för det är egentligen rent tortyr att träna med dom! ;)

Saksamma! Jag babblar alltid på för mycket och osammanhängade, detta måste få ett slut. Punkt!

(Förövrigt gillar jag inte absurta slut så vi säger heeeejdååå här istället :D).

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder :D

2011-06-16 @ 12:40:20
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0