Faaan vad jag shoppar :(


199 99:- Cubus

29:- H&M

Blev en sväng in till stan idag för att fira Oscars A:s student! Slutade tolv idag och väl vid busshållplatsen träffade jag kussen Oscar Milton(en kusin som heter Oscar på mammas sida och en annan på pappas) och fick sedan skjuts av hans friend Arvid, samt att Söder och Svedare var med. Jag och the four gansters, hääärligt! Haha...

Iallafall så han jag med lite shopping idag med. Fyfan vad mina pengar flyger iväg. Shoppade upp närmre en tusing igår och idag blev det runt 450:- eller dyl. Aja. Det på bilderna ovan är från igår. Saker från Paris samt från idag kommer senare.

Åhej vad det går och jag känner hur det ba ruuullaar in ut(wiht da stålarzz)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0