"Tidig" morgon!



Morgon på er! Sitter för tillfället i soffan med datan i famnen och känner mig allmänt död... Gick upp relativt tidigt idag (okej, för en månad sen hade jag sagt att det var sent men nu har jag fan ställt om mitt dygn helt :S), klockan 07.30! Skönt att vara uppe tidigt men det är dock lite tufft när man somnar efter ett. Att sova mindre än 6½ timme funkar inte riktigt för mig :/

Men jag ska inte klaga! Nu pratar vi possitivt.. Har planer på att gå ut och springa en mil nu, men jag vet inte. Jag verkligen hatar att springa på mornarna. Hjärncellerna är inte vakna då osv. Föredrar att springa på kvällen, men ikväll är jag dock upptagen så det får bli såhär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0