Städdag!



Tänk vad lite redigering kan göra! Dessa bilder tycker jag blev lite coola när jag tog svart/vitt och ökade kontrasten!:)
_____________________________

Dagen har bestått utav städning, shopping på Ikea samt storhandling! Relativt lugn dag med det är ju skönt det med :) Ikväll funderar jag på att dra ut och cykla ifall Elin vill och kan, annars ska jag nog dra till med städning av byrålådor samt gareroben, haha. Kan anses som tråkigt men dock äre skönt att ha allt sådant fixat så behöver jag inte bekymra mig för det över resten av sommarn :)

Nu väntar det dock lite mat, tacos närmare bestämt och det låter väl inte helt dumt, eller? ;)

Ska försöka göra någon rolig video till er sedan, så keep it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0