Seg dag? Yeye



Depprimerad, trött och uttråkad! Ungefär de tre orden beskriver mig just nu!! Eller okej, jag e inte deprimerad för tillfället, men det kändes som att de passade bra in brevid trött och uttråkad, heh ;)

Nä men aa! Har inte fått något gjort idag över huvudtaget, haha. Skulle ju ha städat, men sedan blev det inget av det och sedan skulle jag tränat men sedan blev det inget av det heller. Haha, bra jag är va? Yeye. Har planer på att dra ut nu och springa milen elr dyl, fast det lockar ganska mycket att dra ihop nån kaka och slänga sig i sängen och kolla TV ett par timmar tills jag ska sova. Känner att det blir för lite utav sådant i mitt liv. Är mest träna, sitta vid datan och emellanåt träffa friendsen ;) Min kära gamla TV dammar ju bort :( HAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0