HEEEEEELT sluuut!




Denna har jag nog visat en gång förut, men ni får se den igen för jag giiillaar den ;)
(Bilderna är från i våras, kanske maj, då vi körde en heldag med båten :)).


Hela min kropp är helt slut nu!
Har tydligen tränat stenhårt varje dag i 7 dagar i sträck!! Musklerna blev verkligen urvridna till det sista igår, men idag får jag nog tvinga mig till en vilodag. Jag berättar senare om gårdagens träning.

Nu blir det antingen stranden eller annars kanske lite shopping på stan. Längesen jag shoppade något så det kan ju vara lägligt! ;)

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

härliga bilder :D

2011-07-08 @ 10:47:02
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0