Solen försvann :(

 
   

                                                                              Godmorgon på er!!
Dagens planer ser väl lika glesa ut som alla andra dagars planer har gjort den senaste veckan! När jag vaknade vid åtta idag sken solen för fullt och jag fick direkt planer på att sticka ut och bada idag, men dom planera fick jag göra hål i lika fort som de kom till min tanke då solen gick i moln direkt. Och i moln har den vart i 1½ timma nu, så det ser inte så ljust ut nu inte ;)

Lutar åt att jag kanske tar med mig Linus ut och åker och plockar blåbär! Plocka maaaaassooooor så vi kan ha till blåbärspaj, blåbärssmoothie, frysa in blåbären osv! Mycket fint man kan göra ;)

                                                                             Vi hörs senare istället... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0