Nationella i svenska


Haha snygg bild, råkade ta då jag inte märkte det själv ;) Men iallafall en liten kik på dagens klädsel :)

Idag var det nationella i svenska! Det gick faktiskt bra. Var inte så svårt utan jag skrev på allt. Jag tog även med mig färsk annanas och åt som lite belöning för att jag skulle få stå ut en nationellt svenskaprov men då jag är lite allergisk mot annanas fick jag gå runt med en svidande mun och sår runt hela munnen hela dagen. Japp man får skylla sig själv när man vräker i sig saker man är allergisk mot, haha ;)

Kommentarer
Postat av: carol

2011-02-09 @ 21:28:47
Postat av: caroline

Haha du och din himla frukt o grönsaker! <3

2011-02-09 @ 21:29:38
URL: http://aaugustibarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0