Kom precis hem från stallet!



Trodde det skulle bli en kväll med bara slapp men istället hamnade man i stallet! Fixade åt Freddy och sen longerade jag honom. Han tyckte det var väldigt skönt att få springa av sig lite utan ryttare. Han fick även hoppa ett minimini-hinder på ca 40 cm!

Men nuuuu är det vila som väntar. Imorgon har vi förskjutningsdag vilket innebär att vi börjar tre istället. Så jag och ett par kommpisar åker till Fyrishov över dagen. Var väldigt längesedan jag var där sist så det blir trevligt :)
På kvällen har jag hoppträning, vilket innebär att jag inte kommer gå på förskjutningsdagen. Men mamma ringer och tar ledigt åt mig......

Som sagt var det vila som väntade och Izor står brevid och kollar med STOOOORA ögon vilket innebär att han vill gosa ;) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0