Varmare molekyler är vad jag drömmer om!




Turkiet September 2011

Kikar runt på resor såhär på kvällskvisten. Kuba, Mexico, Aruba, Vietnam, Maldiverna, Sri Lanka, Florida, Kenya, Tanzania, Zanzibar, Egypten och Madagaskar är bara några utav ställena jag vill besöka i världen! Högst upp på listan står västindiens Aruba med kritvita stränder och turkost vatten, men även Kenya med dess underbara stränder, vatten och klimat samt safari står högt upp på listan!

Nu när jag börjat jobba ger jag mig själv tillåtelse att mer och mer drömma mig bortåt mot varmare breddgrader! 25000:- för Aruba, 12000:- till Kenya och 7000:- till Egypten är vad prislappen beskådar. En resa till Egypten i april 2012 och en resa till Kenya januari 2013 är vad som lockar mest.

Med dessa prislappar och underbara drömmar i huvudet lägger jag mig för att sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0