Skrynkliga prinskorvar som åkt in och ut många gånger idag. Hmm..



Just kört en sväng om framför Tv:n! För er som ingått, likt mig, en period i livet där allt misstolkas översätter vi med att jag kollade på Idol.

På tal om misstolka! (heh). Satt vid köksbordet och käkade middag as usuall.
Jag: Varför är prinskorvarna så konstiga? Asså dom ser lite skrynkliga ut.
Micke: Dom har åkt in och ut så många gånger idag!
Jag:.....

HAHAHAHAHA.

HEHEHEHE.

Ni måste ju hålla med om att det var kul?

Haaha.

Hallå? Someone?

Ja ja. Min humor är iallafall på topp idag även om inte er är det!!

Kommentarer
Postat av: Bellavideos♥

Just nu på min blogg pågår Veckans blogg!

Tävlingen avslutas Onsdagen den 14 december!

för mer info klicka här nedan

|

|

|

v

http://bellavideos.blogg.se/2011/december/veckans-blogg.html#comment



Ha det bäst!

2011-12-11 @ 12:42:57
URL: http://bellavideos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0