Så många namn att det räker och blir över för alla kära barn


Jag och min Mr Friday aka Freddy, Fredag, Frederic, Fredrik, Rajraj samt Freddan! Kärt barn har många namn?
Kvällen spenderades tillsammans med min gamle goe vän. Nämligen Mr. Friday! Hästen av dom alla så att säga. Och gud i himmlen så underbart det var att få hoppa igen, även om det bara var låga små hinder!

Imorgon vankas det mindre skojsigheter, men även en skojsig sak. Det mindre roliga är jobb, men å andra sidan såååå: pengarna rullar in å det går bra nu! (var tvungen att köra en sån!). Det braiga med morgondagen är å andra sidan att jag far till vännen min! Min lilla Caroline. Men åh så bra. Godnatt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0