What the?



Halv kass uppdatering idag, ja jag vet! Vaknade tjugo i tio imorse och tjugo minuter senare satt jag i bilen med Micke och Linus påväg in till stan. Drog en vända på Gränby för lite shopping, fann dock inget speciellt förutom en myysig tröja. Var ute efter ett par fin-skor och en pulsklocka men inget av det fanns. Jaja. Drog sedan en lunch med pappa innan jag åkte hem!

Såhära på eftermiddagen funkade tydligen inte internet så jag har nördat framför Sims2. Nördigt, jag vet!

Om 2 timmar är jag på träning. Är inte laddad alls. Hela kroppen är mörbultad och trött, men inte minst min hjärna håller på och kolappsar. Vaffan liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0