Promenad på morgonkvisten




Usch vad klockan tickar på! Tiden går så himla fort hela tiden, det känns inte bra.

Imorse gick iallafall jag och farfar en långpromenad med hundarna. Vi var väl ute i 1h och 45min tror jag :) Jag ställde klockan på sju för att jag skulle hinna fixa lite och rätt som det var så hade jag somnat om och vaknade inte först tio över åtta, haha! Men farfar kom inte först halv nio så jag hann ändå...

Vad jag planerat för eftermiddagen? Nja, inte så mycket. Funderar på att kanske ta mig en löptur, men det får vi se hur det blir. Vore skönt att komma ut lite, men hästen ska ju skötas också :)

Bye bye my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0