Tack så mycket pappa :D♥

Idag vad jag och pappa på Hööks! Skulle egentligen bara köpa en borste, men sen blev det gummisnoddar, ett grimskaft och ridstrumpor också, hihi ;)


Grimskaft med panikhake. 69 kr.

Gummisnoddar 10 kr.

Och ett par marinblå ridstrumpor. Hööks hade någon kampanj så de kostade bara 49 kr ord.65 kr :)

♥♥♥Och TACK PAPPA för sakerna!!♥♥♥Friday blev jätte glad ;) :D♥

Jag visar borsten imorgon och skriver lite vad jag tycker om den! Är för trött för att göra det nu, för just nu vill jag bara krypa till sängs och gosa med Izor innan jag faller in i sömn. God natt på er♥

Kommentarer
Postat av: Mina

Sv: Ja, verkligen :( Men men, imorgon kommer hovslagaren :D



Alltid kul att shoppa nya grejor :D

2010-09-11 @ 23:23:58
URL: http://minacoxner.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

sv: åh, tack så mycket! :)

2010-09-11 @ 23:41:46
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0