Borste från Hööks!

Jag lovade er ju att jag skulle visa borsten som jag köpte(eller jag fick av pappa :D) i lördags på Hööks! Jag har kollat på den förut de gånger jag vart med mamma på Hööks, och jag har fullkomligt älskat borsten. Men igår blev det äntligen av att jag köpte den!


119 kr från Hööks!

Såhär stod det om borsten på Hööks hemsida:
Svensktillverkad borste som effektivt tar bort damm och smuts. Formad trärygg med "midja" för bästa grepp och lång borst i mexikanskt naturfiber.

Mitt omdöme:
Jag kan helt klart hålla med om att borsten tar bort både damm och smuts mycket effektivit! Den kanske inte hade det bästa greppet men det var helt okej. Huvudsaken är ju att hästen blir riktigt ren ;)
Så jag rekomenderar er verkligen att köpa borsten, om ni nu är på jakt efter en ny. 5/5 :D

Tyvär hinner jag inte lägga upp någon film ikväll :/ Utan det får bli imorgon<3


Kommentarer
Postat av: julia

hey, snygg blogg! du får gärna kolla in min blogg på www.yourestyle.blogg.se

2010-09-16 @ 19:28:06
URL: http://yourestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0