Höstkänslor

 


FOTO:Jag

Tror inte jag har visat er dessa, så ni fick se dom nu! :)
Är så otroligt mätt just nu, för er som undrar! Åt massa god mat bestående av kött,hasselbakspotatis och mammas kantarellsås,sååå gott:D Till dessert hade jag ordnat pannacotta med hallon,lika gott det med...

Nu ska jag fortsätta slappa lite, kanske framför TV:n,sen får det bli en tidigt kväll idag! Ska kanske ut och springa imorgonbitti och därefter,om jag hittar nån kompis som vill med, så drar jag in till stan för lite höstshopping. Har massa som står på "Köpa-listan" just nu och eftersom att jag har 1½ barnbidrag(ca1500) som bara ligger och skräpar, så måste de genast shoppas upp ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: LIENE

blev sugen på kantarellsås med något nu:O



sv: jag förtjänar min långhelg:D haha men förstår, för vem vill inte ha långhelg. Alla förtjänar det någon gång.

2010-10-09 @ 22:40:37
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Sara

sv; Tack!:) Jaa jag vet, dock känner jag att jag vill vänta till hon kan högergalopp också, nu får hon ju ta vänster hela tiden ist för hon ät så osäker i höger,därför jag är på så låga höjder fortfarande, men de är ju endå bra träning :) Men får se om jag tar 70 någon gång snart endå,(omhoppning med då också), kanske inte nästa tävling(om två veckor) men nästa endå kanske ;) :D

2010-10-10 @ 15:02:52
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0