Läderstövlar Nubuck med fårskinnsfoder CRW®


Hööks 1399:-

I oljad nubuck. Dold resår på båda sidor om dragkedjan. Insida i cambrelle. Fotdel och innersula i äkta fårskinn.

Dessa ridstövlar fick jag av mamma för nån månad sen! Riktigt sköna och de håller värmen bra. När jag provade stövlarna kändes de väldigt små i storlekarna så jag fick ta en storlek upp. Men nu när de är lite ingådda(har bara använt de ett fåtal gånger dock) så är dom normal stora i storlekarna, så för mig är dom lite förstora nu ;)
Rekomenderar de varmt, och de är helt klart värda pengarna! 5/5 :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN :D

2010-10-06 @ 18:17:24
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0