Skolavslutning; bildbomb!!


Dagen började med att jag fick sovmorgon till 06.30, sen fixade jag mig och runt åtta kom Linnea! Vi gick en promenad med Izor och sen satt vi och snackade tills bussen kom 08.45 !

När bussen kommit fram i Björklinge gick vi direkt ner till badet. Jag och Linnea satt på en bänk och fikade,knäppte kort,pratade och skrattade! ;)

Vi fortsatte och ta massa mera kort och vissa badade fast det var kallt! (y)

Hahaha kolla vilken lång "blåsblomma" jag hittade!! :D (Vet inte vad de heter egentligen,
någon annan som vet?

Meeera bilder... ;)

Sen bjöd skolan på KÖRV!!

Efter körv-ätandet så blev det mer kort och mer bad för de andra :)

Runt två så gick vi hem till Maria där vi blev bjudna på tacos, sminkade oss, fixade håret och bytte om! Efter ca 2 timmar framför spegeln så var alla klara (y).

Jag vet, jag är snygg!

Sen fick jag rosor utav några av världens mäst underbara människor!<3

Efter att vi vart i kyrkan, fått betyg och sagt hejdå så avslutades dagen med att alla nior sprang ut från skolan!

Såå.... Detta var alltså min dag och den har vart underbar! Jag är ganska nöjd över mina betyg; 5 G, 10 VG och 2 MVG! Hade MVG i franska och bild^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0