Pappas födelsedag :D



Maten, som bestod utav egengjord potatissallad, kyckling, tsatsiki, baugetter m.m, var som vanligt skit JÄTTE god eftersom det var min paaappa som lagat detta! :D

Tårtan hade jag gjort, vilket var en budapestrulle med massa bär och frukter! :)

Gårdagen blev lyckad och det tror jag nog pappa också tyckte! Det var lite synd bara att det tog sån himla tid att laga allt så pappa och jag hann knappt sitta på hela kvällen förutom när vi tryckte i oss all mat...

Men innan gästerna kom så var pappa och jag på Elgiganten och köpte en..... filmkamera!! :D
Ända sättet att se sanningen om England-resan, sa pappa! Hmmm var det därför vi köpte filmkameran? Jag visar den senare iallafall :D<3

Kommentarer
Postat av: sanne-madeleine

hejsan allt bra?:)

2010-06-23 @ 10:31:24
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0