Och så var det söndag igen!

Och så var det söndag. Uppe med tuppen (klockan nio) och fram med en mys-frukost bestående utav leverpastejsmacka, fil med havrefras och varma hallon samt ett glas o'boy! Även tända ljus, kan det bli mer underbart?
Dagen fortsatte i pyamaskläder och jag höll mig inomhus. Pysslade med den ena och det andra. Vid fyra åkte vi in till staden för att storhandla. Grönsaker, middagar, frukostar, frukter, schampoon... Åh vad jag älskar att storhandla! Middagen fick jag bestämma; TACOS!
 
När magen var överfylld med tacos så ville jag ut. På med underställ, tjocktröja och vindjacka. Löparvantar och mössa. Byxor och skor. Och så vattenbältet såklart.Ut i spåret med musik i öronen. Hunden fick vara hemma. Inte en människa i siktet denna söndagkväll, enbart jag ute i spåret. Ont i vaderna, skrapar ihop 4,2km. Inte bra, men helt okej med träningsvärk och onda vader!
 

Ser ni smygreklamen för Hööks? Bra, tror jag. Älskar att springa i den mössan! (mera smygreklam, Hööks; ni är skyldiga mig pengar!).
 
Nu står klockan ställd på 6:30. Jag ska till gymmet imorgonbitti för att gymma en timme innan skolan, med Amanda. Armar och mage, det är vad som ska svida när jag sätter mig i skolbänken 9:15, bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0