Och inte vilken tjejja som helst, utan en italiensk sådan!



 
Godmorgon!!
     Just tryckt i mig en äggmacka samt yoghurt med havrefras. Finns det något godare än äggmacka!?
     På dagens schema är det engelska på morgonen och sedan idrott. Ouff, här ska det svettas. Satte nämligen A som betygsmål för idrotten, så det blir att kämpa på detta år! 
    Förövrigt får vi en ny tjejja till klassen idag, och inte vilken tjejja som helst, utan en italiensk sådan! Hon kan ytterst lite svenska (hej!), så under ett helt år ska jag prata italienska med 'na!! Eller, det kommer nog bli engelska. Men ändå, kunskaperna känns lite sådär nu när det verkligen kommer till kritan, ska jag bli tvungen att kommunicera på engelska i ett helt år!?
    Jag tror iallafall att det kommer bli bra. Alltid kul med nytt tillskott! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0