Jag uppskattar faktiskt söndagar en sådär mycket

 
Söndag. Jag är nog en människa som faktiskt uppskattar söndagar en sådär mycket. Man vaknar upp i lugnet, äter frukost med tända ljus hur länge om helst och sedan funderar man på vad man ska göra. Man städar lite, tränar lite och vilar. Åmar sig över att man inte har något att göra och att det är skola imorgon. Men det är jäklans skönt att inte ha något att göra, att fördriva tiden i pyamas en hel dag! :-)
 
Nu ska jag fortsätta min långfrukost med tända ljus genom att surfa på resor. Vill så gärna ta en weekend till en storstad i höst! Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Typ Rom. Jag måste dit någon gång!

Svar: Sååå mysigt, vill dit! :)
Jennifer

2012-09-23 @ 09:48:41
URL: http://amandatillenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0