Jag älskar det, att ha min trogna träningskompis där

Morgonträning. Upp tidigt, på med kläderna, äta en enkel frukost, in till stan; framme. Det går på rutin, det där med att komma iväg till gymmet tidigt. När alarmet ringer, alldeles för tidigt, så är jag redan uppe ur sängen, även fast huvudet fortfarande är kvar på kudden. Det är ganska skönt det där, att kliva upp som en robot, och låta det autonoma i kroppen sköta sig självt. Skönt att slippa tänka, kroppen vet själv vad den ska göra.
 
Gymmet var det dårå, vi var slöa.. Ett par tunga maskiner så armarna skakade, ett par magövningar, lite snack. Nästa gång kör jag hårdare.
 
Fast jag älskar det ändå, att ha min trogna träningskompis där, Amanda! Det är för underbart med träningskompisar som "tvingar" iväg än, jag svarar ja på det mesta och kommer alltid. Och vice versa med min Amanda. Det är bra det!
 
Så; 6,5minuter CT, ett par arm-och magövningar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0