Händerna upp i luften, pannan i baren, nu spränger vi taket!

 
Idag är det en "dagen efter". Efter matteprov och skola tog vi våra xx kilo packning och satte oss på en buss ut mot skogen. Ett par kilometer vandring och sedan slog vi upp tältet. Myspys med pizza och sedan mörkerpromenad. Jagade får (nej, vi gjorde inget som var elakt mot dem!), satt i ett jakttorn, hade bushvandring och sedan när mörkret var ett faktum drog vi igång en brasa, åt chokladbanan och mös!
 
Därefter? In i tältet. 6 pers i ett 4-manna. Vi utnyttjade enbart 2/3 genom att sova på varandra. På morgonen vaknade jag vid folkets fötter och frös så jag skakade. Vi lade oss ännu tätare i en hög och sedan var vi så varma så det ångade om oss.
 
Väl hemma åt jag en pannkaka och sedan var jag så pigg så jag skulle börja storstäda! Lade mig i sängen för att vila ögonen en minut och vaknade därpå 3h senare. Nacken är nu död och lika så armarna. Mitt liggunderlag tog någon annan och folk har legat på mina armar och jag har legat på andras armar, ingen bra ställning för kroppen med andra ord!
 
Men jag ÄLSKAR mina vänner, så freaking grymt bra! Så bäst♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0