Fotosession



Igår hade jag och Amanda en så kallad fotosession.Ut i botaniska trädgården och knäppa iväg över 600 bilder!!! Jag modellade och hon stod bakom kameran i sin keps. Vacker syn ;-)

Vi körde på lite "romantiskt"-tema. Om det riktigt blev så vet jag inte, blev åtminstonde lite romantiska klänningar och lite olika frisyrer.

Nästa tema funderar vi på att köra i "rockens"-värld. Svarta byxor, en rockig tisha, massa silvriga smycken, hård sminkning och rejält tuperat hår. Tror på det! 

Amanda har också lovat att bilderna skall slängas upp på hennes blogg under veckan, så kika in där om ni är nyfikna! Annars lägger jag nog också ut ett par stycken senare!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0